Obserwatorzy Mrocznego Świata

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Mroczny,a może nie tak mroczny PROLOG

Hej jestem Sydney Maslin. Mam 17 lat i mieszkam w Chicago. Jestem kapitanką drużyny cheerlederek (ale nie jakąś jędzą), normalną lubianą w szkole dziewczyną. Może nie przez parę osób. Mam przyjaciółkę i chłopaka którzy starają się mi pomagać i wspierać. Mam również wrogów moją eks przyjaciółkę, jej nową przyjaciółkę i chłopaka. No, ale tak już jest jeśli ty i twoja przyjaciółka (chodzi o eks) rozdzielacie się w innych klasach. Chodź znałyście się 10 lat i byłyście jak siostry, a przez jedną głupią plotkę wszystko się rozpadło. Czasu nie cofniemy, a może??    Wszystkiego dowiecie się czytając tego oto blogasia :)

2 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać rozdziału 1. Dodawaj szybko! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz zapał!! Bardzo mnie to cieszy!! Rozdział 1 dopiero jutro!! Jeśli coś to o rozdziałach kiedy będą się pojawiały dowiesz się w wiadomościach z pierwszej ręki.

      Usuń