Obserwatorzy Mrocznego Świata

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Hejeczka :D

Hej pragnę was powitać na moim 3 blogu! (dwa są o BTR). A ten będzie inny!!). Więc tak blog powstał z nudów, (chodź niektóre zdarzenia są prawdziwe) wpadłam na ten pomysł na jednej nudnej lekcji. Zdarzenia zamieszczone w opowiadaniach (imaginach) są moją fikcją lub zdarzeniami z życia. Po prostu moje uczucia starałam się przelać na papier. Myślę, że wam się spodoba. Postaram się, aby rozdziały były takie nie za długie nie za krótkie oraz żeby były ciekawe i przyjemne do czytania. :)
Liczę, że będziecie zostawiali po sobie chodź najmniejszy ślad, który na pewno mnie ucieszy i pozwoli tworzyć dalej. Osoby, które mnie znają mogą pomyśleć, że oszalałam pisząc tego bloga! No ale piszę to co wydaje mi się fajne i co leży mi na sercu.  
                                           Prolog może jeszcze dzisiaj!! 
PS.Nie za bardzo wychodzi mi zakończenie rozdziałów ;), ale postaram się w późniejszym czasie poprawić!  Obiecuję!                                                                                                 
                               
                                                                                                                          XOXO 

2 komentarze:

  1. No hej, fajna ta "hejeczka" ^^ Ale prolog masz wrzucić jeszcze dziś jasne? Bo jak nie, to się jutro w szkole policzymy. O, a jutro pierwszy w-f... Także wiesz jak się masz^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Jasne prolog pojawi się jeszcze dzisiaj chodź blog miałam założyć 20.06 no, ale dla ciebie wcześniej. Hahaha boję się. No wiesz??

      Usuń